Broker kurierski nie taki fajny jak by się wydawało…

Teraz uwaga: w regulaminie Siódemka ma napisane że dostarczają paczki w 72 godziny! – przy podpisywaniu umowy takiego regulaminu nie dostałem, a poza tym od poniedziałku do piątku minęło więcej niż 72 godziny. I to jeszcze klient musiał zabrać sam paczkę z bazy.

Po 2 tygodniach pani Strzała przysyła pierwszą fakturę za pierwsze paczki – zestawienie zrobione ręcznie w excelu, kwoty z kosmosu, suma ręcznie(!!!) liczona wszędzie błędy. Po kilku emailach w końcu przychodzi poprawne zestawienie i poprawna faktura.

Jako, że paczki wysyłamy codziennie, to kurierzy Siódemki przyjeżdżają codziennie, chyba że… pada deszcz i kurier Siódemki zadzwonił, że nie przyjedzie bo pada!!! Więc sami musieliśmy dostarczyć paczki na bazę siódemki. Kolejny raz bez telefonu i bez informacji – w ogóle nie pojawił się kurier.

Kolejna faktura przyszła błędnie wystawiona i kwota i DANE REJESTROWE z błędami. Poprosiłem o poprawienie danych… cisza, poprosiłem po raz drugi, w odpowiedzi dostałem, że faktura jest przeterminowana, że mam natychmiast zapłacić. Odmówiłem zapłaty faktury, ponieważ jest błędnie wystawiona. Pani Strzała przestała odbierać telefony. Zaczęła tylko pisać emaile, „dlaczego przestaliśmy wysyłać paczki kurierem?” „dlaczego faktura jest niezapłacona?” itp.

Podjechałem do Pani do biura (w końcu 2 km nie jest daleko), godzina 10.00 biuro zamknięte, ok, 12.30 biuro zamknięte, 3 dni później – biuro zamknięte. Telefonów nie odbiera, przyszedł raz sms, „nie mogę rozmawiać, jestem na urlopie, proszę pisać maile”. OK

Ja jak idę na urlop to daję kogoś w zastępstwo lub/i informuje, że mnie nie ma i nie będzie przez tydzień czy dwa bo jestem na urlopie. Po kolejnych dwóch tygodniach, nadal nie ma kontaktu z p. Strzałą, kurierem wysłaliśmy Jej wypowiedzenie umowy i fakturę korygującą. Nie była uprzejma odebrać korespondencji. Po trzech awizach kurier UPS i 10 dniach na bazie  – przesyłka wróciła. Pani nadal nie odbiera telefonów. Tak – nie zapłaciłem faktury na sto kilkadziesiąt złotych, ale nie zapłacę dopóki nie dostanę prawidłowej faktury, lub ktoś nie odbierze faktury korygującej!

Dotarły do nas informacje, że p. Strzała zawinęła ileś kasy od klientów i nie zapłaciła Siódemce i się ulotniła…

I wierz tu brokerowi kurierskiemu…

Pani Strzała – nie polecam!